دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
ط

حوزه/ حجت الاسلام سید رضاعابدیان گفت: پدافند جمهوری اسلامی مایه افتخار است و همگی مدیون دانشمندان و زحمت کشان عرصه ی پدافندی و نیروهای نظامی کشور هستیم.

حجت الاسلام سیدرضاعابدیان استاد حوزه و دانشگاه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان اظهار داشت :در عملیات بامداد گذشته،شاهد جسارت رژیم منحوس و جعلی صهیونی نسبت به میهن عزیزمان ایران بودیم،عملیاتی که جز شرم و رسوایی برای رژیم غاصب صهیونی چیز دیگری نداشت.

وی افزود: در این عملیات،تمام ادعاهای پوچ این سگ هار مبنی بر اینکه با اشاره ای نقاط حساس ایران را مورد هدف قرار میدهیم برملا شد و دنیا متوجه شد که اولا ایران،ایران پنجاه شصت سال پیش نیست و ثانیا راه مقابله ی با این سگ هار، تقویت سیستم های نظامی و پدافند و موشک است.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: پیش از انقلاب،حکومت طاغوتی که مدعی محافظت از این کشور بود، قدرت حفاظت از شهروند خودش در مقابل سگ آمریکایی را نداشت و از شمال و جنوب در برهه های مختلف بدین کشور تجاوز شد و سالیان زیادی هم با مذاکره و باج دهی به استکبار،سایه ی جنگ را از سر کشور برداشتند و امروز جمهوری اسلامی اهل باج دهی و حقارت نیست و امروز چنانچه متخاصمی بدین کشور نگاه چپ کند،نه تنها قدرت دفع آن را داریم بلکه پاسخی کوبنده در انتظار آنان خواهد بود.

حجت الاسلام عابدیان یادآور شد: پدافند جمهوری اسلامی مایه ی افتخار است و همگی مدیون دانشمندان و زحمت کشان عرصه ی پدافندی و نیروهای نظامی کشور هستیم و خصوصا به درگاه خداوند متعال، شکرگذار وجود فقیه عالی مقام و رهبری مقتدر و عارفی واصل همچون آیت الله العظم خامنه ای هستیم که با درایت تمام،این اقتدار را برای ایران اسلامی بوجود آوردند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد : یک حرکت بسیار خوبی که در این مساله براه افتاد،مقایسه ی بین حمله جانانه جمهوری اسلامی به اسرائیل با جسارت وقیحانه بانداد امشب اسرائیل به ایران است که این مقایسه ها نشان دهنده ی عظمت موشکی چه در بحث دفاعی و هجومی ایران و حقارت و پستی این سگ هار هم در دفاع هم در هجوم است و باید به اسرائیل گفت،پرتابنده های شما پدافند نمیخواهد،با تیر و کمان هم قابل رهگیری و انهدام هستید.

حجت الاسلام عابدیان ضمن قدردانی از زحمات نیروهای مسلح و نظامی کشور عزیزمان ایران، گفت: بایست بدین نکته تعبیر مقام معظم رهبری،توجه شود که فرمود دوران بزن و در رو تمام شده و همه ی مردم ایران با روحیه ایثار و مجاهدت،منتظر پاسخ کوبنده ی نیروهای نظامی کشور نسبت به این جسارت دشمن صهیونی خواهند بود و ان شاءالله شاهد نابودی این سگ هار خواهیم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha